Saugus atsiskaitymas Statoil mokėjimo kortelėmis

Kviečiame  pasinaudoti specialistų patarimais, kaip saugiai naudotis Statoil mokėjimo kortelėmis Lietuvoje bei užsienyje ir kaip apsaugoti kortelės duomenis.

Kortelės PIN kodo apsauga

  • Gautą iš Statoil kortelės PIN kodą įsiminkite  ir laikykite paslaptyje, o voką su kodu sunaikinkite.
  • Niekada nelaikykite užrašyto PIN kodo šalia  kortelės. Nerašykite PIN kodo ant kortelės.
  • Prieš rinkdami PIN kodą įsitikinkite, kad Jūsų niekas nestebi.
  • Jei įtariate ką nors sužinojus ar bandant sužinoti kortelės PIN kodą, iškart praneškite apie tai Statoil tel.1877.


Kortelės apsauga

  • Saugokite kortelę, kad ji nepatektų asmenims, neturintiems teisės ja naudotis.
  • Nelaikykite kortelių kitiems prieinamose vietose (automobilio ar sunkvežimio salone ir pan.).
  • Savo kortele atsiskaitykite patys – neperduokite jos kitiems asmenims.
  • Pastebėję, kad Jūsų kortelė yra dingusi, nedelsdami praneškite apie tai Statoil tel. 1877.
  • Saugokite kortelę nuo mechaninio sugadinimo, aukštos temperatūros ir elektromagnetinių laukų poveikio.


Patarimai kaip saugiai  atsiskaityti  Routex mokėjimo kortelėmis ir apsisaugoti nuo potencialų vagysčių:

  • Prieš atsiskaitydami Routex kortele Jums nežinomose  degalinėse užsienyje ar kelių mokesčių  apmokėjimo punktuose iš anksto pasidomėkite ar jos įtrauktos į partnerių sąrašus (www.routex.com).
  • Saugokitės sukčių, apsimetančių degalinės personalu  ir prašančių jus pateikti Routex kortelių duomenis bei PIN kodą galimai „netikrame“ mokėjimo terminale:
  •  Atkreipkite dėmesį į personalo uniformą – ar ji atrodo tinkama ir sutampa su degalinės ženklu, kitais skiriamais bruožais?
  • Ar visi kortelių klientai naudojasi tuo pačiu terminalu? Ar neprašoma Jūsų naudotis 2 skirtingais mokėjimo terminalais už vieną pirkimą?
  • Jei kyla abejonių dėl terminalo patikimumo, sąmoningai įveskite vieną (pirmą) kartą neteisingą PIN kodą. Jei mokėjimo terminalas priims tyčia įvestą neteisingai kortelės PIN kodą, tai ženklas kad terminalas yra netikras!
  • „Tikras“ mokėjimo terminalas atpažįsta neteisingą PIN kodą ir visuomet prašo pakartoti. „Tikras“ mokėjimo terminalas transakcijas priima tik su teisingu PIN.
  • Jei atliksite tokį testą ir aptiksite falsifikuotą mokėjimo terminalą, nerizikuokite savo asmeniniu saugumu, pasiimkite čekį ir išvažiavę, nedelsiant informuokite apie incidentą Statoil tel. 1877.
  • Reguliariai tikrinkite savo sąskaitas bei mėnesio ataskaitas. Apie neatitikimus praneškite Statoil per www.statoil.lt -> Verslui -> KLIENTŲ APTARNAVIMAS.
  • Nedelsiant blokuokite Statoil mokėjimo kortelę jei ją praradote,  įtariate, kad kortele naudojamasi neteisėtai ar kortelės PIN kodas žinomas kitiems asmenims. Praneškite apie tai visą parą pasiekiamu Statoil tel. 1877. Po blokavimo telefonu, ne vėliau kaip per 24 valandas, atsiųskite blokavimą patvirtinantį raštą per www.statoil.lt -> Verslui -> KLIENTŲ APTARNAVIMAS -> Kortelė -> BLOKUOTI.

Uždaryti

Keisti kalbą