Nepavyksta prisijungti prie Statoil EXTRA lojalumo programos?

Dažniausiai pasitaikantys atvejai ir sprendimo būdai aprašyti žemiau.

2015-01-29

Nepavyksta užbaigti registracijos turint Statoil EXTRA kortelę.


Galimos kelios priežastys kodėl nepavyksta prisijungti:

Skaityti daugiau

2015-01-29

Nepamenu gimimo datos, įrašytos Statoil EXTRA anketoje.


Gimimo datą sužinoti galite:

Skaityti daugiau

2015-01-29

Nežinau kodo, sugeneruoto registracijai užbaigti.

Kodą, kuris buvo sugeneruotas prijungiant kortelę degalinėje, galima sužinoti: 

Skaityti daugiau

2015-01-29

Pamiršau paskyros prisijungimo vardą (elektroninį paštą)

Elektroninį paštą, kurį nurodėte, kaip prisijungimo vardą, sužinoti galite paskambinę klientų aptarnavimo telefonu 1877.

Uždaryti

Keisti kalbą